Segítség

Megrendelés és vásárlás

1. Az Officeland irodaszer webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Minden adat rendben van, kérem a rendelés felvételét” ikonra kattintással jön létre. A Felek között ily módon, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Partner a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Szolgáltató a szerződést iktatja és annak létrejöttét követő három hónapig őrzi.

2. Megrendelést a Szolgáltató csak regisztrált Partnertől fogad el, abban az esetben, ha a Partner a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót a Partner által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3. Szolgáltató a Partner megrendelésének megérkezését követően a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolja a Partner részére. Amennyiben az a visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Partner részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Partner vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

4. A megrendelni kívánt termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a konkrét árucikk információs oldaláról, adatlapjáról illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha valamilyen okból nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt – még a használatba vétel előtt – jelezze vevőszolgálatunknál.

5. Megrendelés menete

Az Officeland irodaszer webáruházban minden termék mellett a Partner megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget, az „X db-ot a kosárba” gombbal tudja a termékeket a kosarába helyezni. Újabb termékek keresésére a „vissza a webáruházba” gombra kattintás után van lehetőség. A folyamat gyakorlatilag korlátlanul ismételhető. A kosár tartalma természetesen módosítható. Amikor a Partner végzett a termékek összegyűjtésével, a „rendelés feladása” gomb megnyomásával eljut az utolsó fázishoz, ahol - többek között - cégadatai megadására lesz szükség. A „Minden adat rendben, kérem a rendelés felvételét” gombra kattintással a rendelés megtörténik.

A szerződéskötéshez szükséges, egymásra épülő technikai lépéseket a rendszer automatikusan kínálja fel a Partnernek. A folyamatot a Partner a megrendelés elküldéséig bármikor megszakíthatja. A megrendelés elküldését megelőzően a Partnernek lehetősége van az általa bevitt adatokat ellenőrizni és az esetleges adatbeviteli hibákat javítani. A Partner által elküldött megrendelés szerződéskötésre irányuló jognyilatkozatnak minősül. Az e-szerződés akkor jön létre, amikor a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása a Partnerhez megérkezik.

Árak

1. Az Officeland irodaszer webáruházban minden termék esetében a vételárat egyaránt feltüntetjük ÁFA nélkül (nettó ár) és ÁFA – val növelten (bruttó ár) is. A megrendelés feladásakor a „kosár tartalma” menüpontban már csak a fizetendő – ÁFA – val növelt – érték látható. A feltüntetett árak minden esetben magyar forintban értendők és alapesetben nem tartalmazzák a termék kiszállításának költségeit. (A kiszállítás részletes feltételeiről jelen ÁSZF 6. pontja rendelkezik) Az akciós árak mindig a készlet erejéig, illetve az akció időtartamáig érvényesek.

2. Az Officeland irodaszer webáruházban található termékek, árucikkek árváltoztatásának jogával a Szolgáltató szabadon élhet. A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba és a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül az Officeland irodaszer webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Ebben az esetben a Szolgáltató felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától.

Készletinformáció

Az Officeland irodaszer webáruházban található termékek mellett megjelenítjük annak készletállapotát.

A "Raktáron" lévő megjelölés olyan terméket jelöl az Officeland irodaszer Webáruházban amelyek készleten elérhető és az adott szállítási feltételekkel biztosítani tud a Partnernek.
Rendelés közben előfordulhat olyan állapot, hogy készleten jelölt termék nem a megfelelő mennyiségben áll rendelkezésre, vagy egy másik rendelésből következően aznap már elfogyott.
Ilyen esetben a Szolgáltató telefonon, vagy ha ilyen úton nem sikerül kapcsolatot felvennie a Partnerrel ,akkor e-mailben tájékoztatja az esetleges szállítási idő növekedéséről vagy egyeztet a lehetséges helyettesítő termékről.

A "Beszerzés alatt" lévő megjelölés olyan terméket jelöl az Officeland irodaszer webáruházban amelyek készlethiány miatt aznap nem áll rendelkezésre, vagy csak rendelésre tud biztosítani a Partnernek.
Ha rendeléskor ilyen terméket rendel Partnerünk akkor ilyen esetben a Szolgáltató telefonon, vagy ha ilyen úton nem sikerül kapcsolatot felvennie a Partnerrel ,akkor e-mailben tájékoztatja a termék esetleges beszerzési idejéről vagy egyeztet a lehetséges helyettesítő termékről.